Exhibitions

Art in the Third Reich

October 15 - December 8, 1974

Installationsansicht "Kunst im 3. Reich", 1974

Peter Behrens, Claus Bergen, Max Bergmann, August Bischof, Arno Breker, Hans Adolf Bühler, Franz Eichhorst, Elk Eber, Otto Engelhardt-Kyffhäuser, Fritz Erler, Alfred Finsterer, Fritz Freytag, Franz Gerwin, Herman Giesler, Georg Günther, Richard Heymann, Walter Hemming, Otto A. Hirth, Sepp Hilz, Arthur Hoffmann, Ernst Hühn, Arthur von Hüls, Albert Janesch, Julius Paul Junghans, Arthur Kampf, Otto Kirchner, Fritz Klimsch, Clemens Klotz, Fritz Koelle, Georg Kolbe, Peter Koller, Wilhelm Kreis, Wilhelm Krieger, Georg Lebrecht, Ferdinand Liebermann, Rudolf Lipus, Oskar Martin-Amorbach, Erich Mercker, Emil Rudolf Mewes, Bernhard Müller, Paul Mathias Padua, Willi Paupie, Werner Peiner, Ria Picco-Rückert, Carl Theodor Protzen, Erich Puttlitz, Erwin Püchinger, Otto Rauter, Ernst Reiß-Schmidt, Ludwig u. Franz Ruff, Ivo Saliger, Wilhelm Sauter, Richard Scheibe, Nicolaus Schmid, Hans Schmitz-Wiedenbrück, Johann Schult, Raffael Schuster Woldan, Hermann Seidl, Georg Siebert, Albert Speer, Lothar Sperl, Ferdinand Staeger, Carl Stock, Karl Storch, Fritz Tamms, Wilhelm Tank, Josef Thorak, Hermann Tiebert, Ludwig Troost, Karl Truppe, Herbert Rimpl, Charlotte Reischauer, F. Ulber, Josef Wackerle, Rudolf G. Werner, Wolfgang Willrich, Adolf Wissel, Adolf Ziegler